Mmmm.. Marabou.



Jag sitter just nu och äter Marabou choklad som mamma skickade till mig. (Tack mamma!). Gud så gott det är. Sverige gör bra choklad! Jag fick två chokladkakor för några dagar sedan och jag är redan inne på den andra. Haha.

Idag lagade jag Bacon Quiche till middag! Riktigt gott var det! Det ska jag laga åt er där hemma när jag kommer hem! Jag är mycket duktigare på att laga mat nu än vad jag var hemma i Sverige. Jag antar att man måste hamna i en sådan situation där man helt enkelt är tvungen att laga sin egen mat för att lära sig. (I alla fall när det gäller mig, hehe).

Jag fick sluta 45 minuter tidigare på jobbet idag, så jag köpte en kopp te och satte mig och läste lite innan jag gick hem. Och det kom så mycket kunder att jag var tvungen att gå tillbaka och jobba en kvart till innan jag gick hem.

Nu ska jag ladda ner lite grejer och sedan gå och titta på The Amazing Race.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback