Kort dag på jobbet.



Jag började klockan sju imorse och det var inte lätt att komma upp ur sängen. Mådde skit rent ut sagt. Jag var på jobbet till klockan 11. Sedan kom Mana och bytte av mig för att jag skulle kunna gå hem och vila.

Så nu sitter jag framför datorn i en sovsäck. Haha. Det är fruktansvärt kallt i lägenheten fortfarande. Jag vet inte vad jag ska göra under dagen, men antagligen bara ligga och titta på tv eller något liknande. Kanske ladda ner några filmer.

För ett par dagar sedan la jag upp en elektrisk tandborste som vi fick av Jeremys bror på den Nya Zeeländska sidan TradeMe. Det är exakt samma sak som svenska Tradera. Vi la minimumpriset på 80 dollar (400 kr). För tandborsten kostar som ny 200 dollar (1000 kr). En jävla dyr tandborste, jag vet! Men vi har redan fått ett bud på den! Så det är lättförtjänta pengar. Jag hade aldrig använt den i alla fall.

Nu ska jag ta och se om det finna några filmer jag vill ladda ner.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback