Jag vill köpa nya kläder!



Varje gång jag går förbi klädbutiken "Pagani" så blir jag ledsen. Det finns så mycket kläder där jag vill köpa, men jag har inga pengar att köpa kläder för. Alla pengar jag får över varje månad måste jag spara till min och Jeremys resa till Samoa. Och det är det ju värt ändå. Jag får helt enkelt köpa kläder när jag har rest färdigt!

Nu har jag snart varit i Nya Zeeland i sju månader! Tiden flyger förbi, men ändå känns det som om det är jättelänge kvar tills jag ska åka hem. Jag brukar tänka att innan jag vet ordet av är jag hemma i Sverige igen! När jag åkte hit så kändes det som att tiden gick jättesakta i början, men då tänkte jag likadant, att snart har de sex månader jag ska vara här passerat. Och de gjorde de. Och jag stannade längre! Det hade jag aldrig trott!

Kommentera
Postat av: T-iina

Men de blir väl ett år snart? Neeh jag trodde inte att du skulle stanna där längre faktiskt, med tanken på jag har läst din blogg sen du flytta dit :P Men endå du har gjort något jag aldrig skulle kunna klara av.. :)

2009-06-22 @ 23:10:00
URL: http://onlyonelove.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback