Basshunter kommer till Nya Zeeland!



Jag kan inte fatta att han har fyra spelningar i Nya Zeeland i Oktober. Det är helt galet. Jag vet i och för sig att han är grymt populär här. Mycket mer populär än vad han är hemma i Sverige. Jag skulle gärna gå och se honom, men jag vet ju inte om jag är här då. För tillfället är min biljett hem bokad till i Augusti.

Han kommer att spela i Wellington, ungefär 300 meter från där jag bor. Haha. Vi bor verkligen nära till allt. Synd bara att lägenheten är ganska kass. Den skulle behöva en rejäl renovering.

Jag tänker på Sverige varje dag nu för tiden. Hur mycket jag vill vara hemma under den svenska sommaren, men det blir inget med det. Å andra sidan kommer jag få så många svenska somrar i framtiden i alla fall! Jag klarar mig om jag missar en.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback