Åksjuketabletterna have arrived!



När jag var uppe i Palmerston North så gick jag till en läkare för att få honom att skriva under mina papper så att jag kunde få mina åksjuketabletter som blev stoppade i tullen. Det kostade mig nästan 300 kr, men det var det värt! Nu har de äntligen kommit på posten, så nu behöver jag inte oroa mig längre.

Just nu är jag hemma och äter lunch. Ska tillbaka till jobbet om tio minuter. Jag mår inte bra alls idag. Men jag behöver pengarna så jag kan inte stanna hemma från jobbet. Jag har bara 4 timmar kvar nu, så det borde gå bra.

Nu måste jag springa och borsta tänderna!

Kommentera
Postat av: T-iina

Haha doh! Vi har väl olika åsikter :P

okej det låter hälrigt det, jo men de kan jag

tönka mig att du gör. Snart har du varit borta

i ett år ? huh, jag själv hade aldrig klarat det.!

2009-06-22 @ 11:05:33
URL: http://onlyonelove.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback