Svårt att hitta vita kläder!



På lördag ska vi på ett rave och tanken är att man ska ha på sig enbart vita kläder och sedan målar de på kläderna när man kommer dit. Alltså måste man ha på sig något som man inte bryr sig så mycket om eftersom kläderna troligen kommer att förstöras. Jag har inga vita kläder överhuvudtaget så jag måste iväg och köpa något. Jag var och tittade igår, men det finns knappt några vita kläder att köpa! Allt är så färgglatt för tillfället!

Igår var jag och såg "The Proposal" på bio med Christine. Det var en riktigt bra film! Mycket bättre än jag hade väntat mig faktiskt! Den kommer jag lägga till i min DVD samling när jag kommer hem till Sverige! Jeremy gick och såg "Transformers" med Tom. Skönt att jag slapp se den! Haha.

Jeremy vill att jag ska designa en hemsida åt hans pappas företag. Gör jag det så får jag 1000 dollar. Vilket motsvarar ca 5000 kr. Vi skulle såklart dela på pengarna, så 2500 kr. Men det är ju inte helt fel!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback