Jag är väldigt glad idag!



Jag vaknade klockan halv tio imorse men låg kvar i sängen till klockan elva eftersom jag är ledig idag! Jag har duschat och nu sitter jag och lyssnar på hög musik i vårt rum. Så skönt! Jag känner för att göra något roligt idag. Jag vill gå ut ikväll, men jag har ingen att gå med för alla är upptagna med annat. Men något hittar jag nog på i alla fall.

Jag kanske går ut på stan lite senare och tittar efter lite nya kläder och skor. Jag har inte råd att köpa mycket, men något klädesplagg ska jag nog ha råd med.

Nu är det snart bara en månad kvar tills jag åker till Samoa! Gud vad skönt det ska bli. Jag pratade med Mana på jobbet igår och det visade sig att hon kommer från Samoa! Haha. Det hade jag ingen aning om. Och min chef har tydligen bott på Samoa i sju år! Hur som helst så ska det vara väldigt varmt när vi kommer dit, så det ser jag fram emot.

Nu ska jag och Jeremy gå ut och äta lunch!

(Bilden är från förra fredagen när vi var ute)

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback