Hostattack efter hostattack

Jag är inte sjuk längre, men jag hostar hela kvällarna. På dagen fungerar det ganska bra. Då hostar jag bara lite då och då, men på kvällen är det riktigt jobbigt. Jag fick lite hostmedicin av Max som jag bor med. Den har fungerat ganska bra än så länge. Jag tog den för ca en halvtimme sedan och jag har inte hostat så jättemycket sedan dess. Men hostmedicinen är snart slut. Jag kanske blir tvungen att gå och köpa lite.

Jag har inte uppdaterat bloggen mycket på senaste tiden, jag vet. Och det beror helt enkelt på att jag inte haft lust. Jag lägger upp inlägg när jag har tid och känner för att skriva.

Usch vad jag fryser. Jag ska nog hoppa in i duschen tror jag!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback