På besök hos Jeremys föräldrar

Jag har inte uppdaterat min blogg på länge och det beror på att jag är på besök hos Jeremys föräldrar. De har internet här, men jag har inte riktigt haft tid att uppdatera. Vi har haft fullt upp. Jeremy har övningskört hela helgen för han ska köra upp på tisdag. Jag hoppas att han klarar det så att vi kan åka på vår roadtrip i Februari.

Vi kan säkert åka på en roadtrip i alla fall om någon annan kör, men det vore roligare om Jeremy körde. Idag har jag varit och sett lite vindkraftverk och grejer runt om Palmerston North. Jag har tagit bilder, men jag kan tyvärr inte ladda upp dem nu, för vi har inte den sladden med oss. Jag laddar upp dem någon gång nästa vecka.

Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige. Jag åker hem härifrån imorgon någon gång mitt på dagen, så jag uppdaterar säkert bloggen igen då.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback