Hur ska detta gå?

Ni kanske kommer ihåg att jag sa att jag var helt död när jag gick upp klockan 6 på morgonen? Idag gick jag upp klockan halv 6.. Och inte nog med det. Jag har bara sovit i kanske högst tre timmar. Jag kunde verkligen inte sova. Jag bara låg och var klarvaken och vände och vred på mig. Hade det varit ett vanligt jobb hemma i Sverige hade jag definitivt ringt och sjukanmält mig, för jag mår verkligen inte bra just nu. Men jag har inte råd att vara hemma här eftersom jag bara jobbar tre dagar den här veckan och jag måste kunna betala hyran.

Jag tror att jag ska prata med henne om att inte jobba så här tidigt för det fungerar verkligen inte. Som tur är jobbar jag från klockan 12-21 på fredag och 11-19.00 på lördag. Det borde fungera mycket bättre. Hur som helst, nu måste jag göra mig i ordning och sticka iväg. Vet inte hur jag ska klara detta, men jag får försöka.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback