Bowens avsked

Idag så åkte Bowen iväg till Kina. Jag, Jeremy, Derek, Ange, Mel, Max och Dan var och vinkade av honom på flygplatsen. Det är konstigt att fastän jag inte lärt känna honom så jättemycket än så känns det ändå tomt efter att han har åkt. Men hans rum står bara tomt tills imorgon, för då flyttar Mel in. Det kommer bli intressant att se hur lägenheten kommer att fungera med ytterligare en tjej.

Idag skedde något som jag har väntat länge på. Jag tänker inte riktigt gå in på vad än, men läser mina föräldrar det här så tar jag det med er senare.

Hur som helst har jag inte mycket att skriva om, utan jag lägger upp ett par bilder från flygplatsen. Fler finns på min bilddagbok den 7 Januari.



Kommentera
Postat av: Tiina

Asså det är svårt å förklara, men man ska typ boka in privatpersoner sen åka hem till dem o sälja alovera produkter. Per sådant kitt jag säljer får jag 1500 ;) så det är ju nice o det kan jag ha tillsvidare jag har ett annat jobb liksom :)

2009-01-07 @ 21:26:11
URL: http://onlyonelove.blogg.se/
Postat av: Tiina

JO det är ju okej jobb, men det är de som är det pinsamaste med jobbet 'är ju att knacka på dörr hos folk typ haha! Nej men de duger tanken på det är bra betalt. :) haha taaack oh gud så nervös jag är!

2009-01-09 @ 12:25:52
URL: http://onlyonelove.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback