Scorching Bay

Jag, Jeremy, Andrew och Jen åkte till Scorching Bay. En strand inte så långt ifrån där vi bor. Det tar ungefär 10 minuter med bil att komma dit. Det var en väldigt varm dag och vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på så vi åkte dit. Det var ett tag sedan nu, den 24 Januari, men som vanligt är jag sen med uppdateringarna.

Sanden var så len där! Jag satt och lekte med sanden mer än jag kanske borde ha gjort. Jag hade sand överallt efteråt. Vi satt inte där så jättelänge, men i alla fall kanske 45 minuter eller en timme. Jag hade gärna stannat längre men det började bli sent och vi var tvugna att åka hem och äta.

Här nedan kommer ett par bilder.
Fler finns på min bilddagbok den 24 Januari.



Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback