Regn och rusk



Vaknade ganska så tidigt idag och fick se att regnet öser ner utanför. Inte den bästa synen på morgonen precis. Kanske om man visste att man kunde stanna inne och bara mysa och titta på film. Men jag måste iväg till jobbet om mindre än en timme.

Känner inte alls för att jobba idag, men vad gör man. Som tur är så har jag ju väldigt nära till jobbet så jag behöver inte bli dyngsur på vägen dit. Den största delen av vägen är täckt av tak i alla fall. Vilket är tur, för jag har inget paraply.

Jag vill sätta mig och ladda upp lite bilder ikväll, men man vet ju aldrig hur det blir med det. Säger jag att jag ska göra det så händer det inte. Så jag får väl säga att jag inte ska göra det istället.

Nähe, nu ska jag ta och göra mig i ordning lite inför jobbet!


Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback