Nu ser bloggen VERKLIGEN annorlunda ut!


Så skulle det se ut om jag
hade guldfärgade linser. Haha.

Nu har jag ändrat bloggen totalt och jag är hur nöjd som helst! Tog inte så jättelång tid heller. Jag trodde att det skulle ta flera timmar, men det tog faktiskt bara 1,5 timme!
Vad tycker ni?


Idag har jag varit ledig. Så jag började med att gå och köpa min bagel från Wholly Bagels. Tyvärr så fick jag typ ingen vitlöksost på den, så jag blev mest besviken. Efter det så gick jag och öppnade upp ett sparkonto så att jag kan lägga undan lite pengar varje månad så att jag och Jeremy kan göra någon mer resa innan jag åker hem.

Jag har velat klippa mig hur länge som helst och idag bestämde jag mig för att det skulle ske, så jag gick runt och letade efter någon bra salong. Den första jag gick in kostade 425 kr för att toppa håret! Det var lite för dyrt tyckte jag, så jag fortsatte att leta och hittade en salong där det kostade 250 kr. Det fick duga. Så nu är topparna klippta!

Vad har ni för er?


Kommentera
Postat av: mikaela

haha, jag tycker du ska fixa min blogg (A)

2009-02-28 @ 13:54:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback