Nu ser bloggen annorlunda ut



Nu har jag suttit och pillat i ett par timmar.
Vad tycks? Jag tröttnade på den gamla designen. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den här, men den får duga så länge. Kan man få lite feedback kanske?

Kommentera
Postat av: T-iina

Jaa eller hur. Oh då e de ju klart lite jobbigare än va vi har vi har ju liksom lite fler rum o välja mellan. Men endå som sagt de löser sig alltid :)

Kanon snygg design, din förra va ju fin den med ju!





2009-02-19 @ 11:01:35
Postat av: T-iina

Ah men asså jag har försökt, asså den tema jag har hade inte background så man skulle tydligen kunna skriva till ochg det gjorde jag men de blir endå inget :/

2009-02-19 @ 11:02:32
Postat av: Boston Rob

Vill inte verka som nån bakåtsträvare som motarbetar förändring men gillade nog den förra bättre. =)

2009-02-21 @ 00:24:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback