Något bättre lön!



Igår fick jag min lönecheck, och den visade sig vara något bättre än den jag fick förra gången. Förra gången fick jag 612 dollar om jag minns rätt. Denna gången fick jag 841! Haha. Känns bra. Ska lägga undan lite på ett sparkonto så att jag och Jeremy kan åka på någon mer resa. Vi funderar på att åka en vecka till Fiji. Det skulle vara spännande!

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 10 så att det är dags att börja jobba. Imorgon är jag ledig. Det känns jätteskönt. Vad jag ska göra vet jag inte, men jag kommer nog på någonting. Det blir troligen lunch på Wholly Bagels. Så gott! Jag ska äta en bagel med lax, lök och vitlöksost. Jeremy beställde en sån förra gången. Jag nästan dreglar när jag tänker på den.

Fredag jobbar jag 8-3 och sedan är jag ledig hela helgen. Det kanske blir Wellington Zoo på lördag, beroende på vädret. Då kommer jag äntligen att få se en Kiwi, haha. Många bilder kommer det att bli! 
(Som självklart kommer laddas upp alldeles för sent) Haha.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback