Jag är tillbaka!

Jag har inte skrivit på över en vecka, jag vet. Och nu ska jag förklara varför.

Förra inlägget som jag skrev handlade om hur mycket jag önskade att jag kunde åka på en roadtrip. Det visade sig att jag fick söndagen ledigt och jobbade fredagen istället. Och sedan krävde jag att få måndagen ledigt. Och tänka sig, det fick jag!

Så jag och Jeremy bestämde oss för att åka iväg i några dagar. Det finns så mycket att berätta, men jag gillar inte att skriva för långa inlägg. Det blir tröttsamt att läsa. Men jag kan berätta att vi åkte upp till Cathedral Cove. Mitt drömställe! Och det var precis lika magiskt som jag föreställt mig! Bilder kommer senare som vanligt!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback