Cuba Street Carnival



Idag är det karneval i stan!
...och jag kommer att missa det. Jag visste att de skulle sätta mig att jobba hela dagen idag. Jag bad om att få jobba tidigt idag så att jag skulle kunna få se lite utav karnevalen i alla fall, men nej, de var tvungna att sätta mig på 12-7 skiftet.

Jaja, inget jag kan göra åt saken antar jag. Men ikväll blir det fest och Twisted. För imorgon är jag ledig och då kan de glömma att de kan nå mig om det är någon som är sjuk.

Nästa vecka har jag ett bra schema. Jag är ledig Torsdag, Lördag och Söndag. Det känns bra. Vill de att jag ska jobba Torsdag, så visst, men inte helgen.

Just nu är jag ensammen hemma. Alla är på jobbet eller ute på stan. Jag vaknade ganska tidigt idag så jag har lite tid att sitta och göra ingenting. Det ska bli kul! Haha.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback