A freak like me just needs infinity

Jag sitter och lyssnar på The Guru Josh Project - Infinity och ryser! Så bra tycker jag att den låten är!

Jag känner för att göra en fanvideo, men jag har inte programmet för att göra såna på den här datorn. Och datorn är så slö i alla fall. Kommer nog inte kunna göra några förrän jag kommer hem till Sverige igen tyvärr..

Om ni känner för det så kan ni alltid kolla på mina tidigare videor som ni kan hitta på min Youtube.

Det här är min favorit av de videor jag skapat:


Kommentera
Postat av: Cristian

Jag tror att frågan är... "Vad är det som har hänt henne?". En tonårstjej vaknar bara inte upp en dag och blir prostituerad. Jag tror att det ligger mer bakom allt det där. Förmodligen så saknar hon fadersgestalt och därför så söker hon "trygghet" hos andra män - vilket är väldigt väldigt sorgligt.

2009-02-27 @ 08:57:51
URL: http://ichris.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback