Tuff dag på jobbet



Det var fruktansvärt stressigt på jobbet idag.
Folk kom hela tiden och man fick aldrig ta en paus. MEN, imorgon är min sista dag innan jag åker hem till Sverige! :) Så då slipper jag jobba på en månad. Det ska bli grymt skönt att få långledigt. Det längsta jag har haft ledigt sedan jag började jobba för snart ett år sedan är en vecka! Jag tycker att jag förtjänar lite ledighet nu.

Jag är jättetrött just nu. Kan knappt hålla ögonen öppna, men klockan är bara halv tio, så jag kan ju inte gå och lägga mig än.

Fick reda på att min engelska vän Emma Bennet som jag lärde känna genom jobbet kommer att skicka en julklapp till mig. Hon är så fruktansvärt snäll! :) Ser fram emot att åka och hälsa på henne i England någon gång i framtiden. Hon är grymt rolig att gå ut och festa med också.

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar innan jag går och lägger mig!

(Bilden från jobbet är gammal :))

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback