Dags att planera packningen



Jag har skjutit upp planeringen i många dagar nu. Jag avskyr att planera! Om det inte gäller något väldigt intressant som Photoshop, haha.

Jag måste nämligen planera vad jag ska ta med mig hem till Sverige över jul och nyår. Jag stannar i en månad, så jag måste ha med mig en hel del. Jag har massor av souvenirer som måste med också.

Problemet?

Jag får bara ha med mig 20 kilo. När jag åkte till Nya Zeeland så flög vi genom USA, vilket innebar att jag fick ha med mig 40 kg. Vilket jag fyllde upp ganska väl. Så det är bara för mig att sätta mig ner och bestämma vad som får följa med och vad som inte får följa med!

Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Vad kul att du firar jul och nyår i Sverige :) Var i Sverige är det du kommer befinna dig när du åker hit?



Svar: Tack för dina frågor! Jag meddelar när dom har blivit besvarade :)

2009-12-09 @ 00:46:33
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Jonathan L

Sv; Ja New Moon var kanon bra :) jag står stolt för min smak av film ;)



Btw, kan man få anlita dig att göra saker i photoshop i framtiden?

2009-12-09 @ 00:54:05
URL: http://jitah.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback