Jaha, då var jag tillbaka efter nästan en vecka



Jag har inte skrivit några blogginlägg på fem dagar. Någon speciell anledning har jag väl inte heller. Jag har bara inte orkat.

Igår lämnade Jazz Gloria Jean's och vi gav henne en present. Det var ett halsband med en kaffekopp på, haha. Hon blev överlycklig. Efter det så gick vi och såg "The boat that rocked" på bio. Det var en bra film. Tanken var att jag skulle se den och sedan gå hem och laga mat så att maten var färdig när Jeremy kom hem från jobbet vid nio. Vi satte oss inne i biosalongen och filmen började klockan halv sju. Jag tänkte att filmen säkert var en och en halv timme lång så den skulle vara färdig vid åtta. Sedan skulle det ta ca 20 minuter för mig att gå hem och maten skulle vara färdig vid halv tio tiden. Jättebra, tänkte jag. En halvtimme kan han väl i alla fall vänta på maten.

När filmen var slut tog jag upp mobilen och jag trodde inte mina ögon. Klockan var nio! Det betydde att Jeremy skulle komma hem från jobbet och jag hade inte ens börjat med maten! Jag ringde honom direkt och bad om ursäkt och förklarade att jag inte trodde filmen skulle vara 2,5 timme lång! Han blev lite smågrinig, men vi bestämde oss för att gå och äta på KFC istället. Det var mumsigt!

Nu ska jag snart till jobbet och bli tränad till "Team Leader" som det bytt titeln "Supervisor" till.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback