I'm in Australia baby!



Nu sitter jag här hemma hos Jeremys bror Jason i Ulladulla. En liten stad ungefär 3 timmar från Sydney. Vi sov på Aucklands flygplats igår, eller det var meningen att vi skulle sova där, men jag kunde inte somna så jag fick väl sammanlagt en timmes sömn. Klockan sex på morgonen flög vi till Australien.

Just nu är jag hur trött som helst. När vi kom hit så sov jag i ungefär två timmar. Så de senaste två dagarna har jag fått 3 timmars sömn. Jippi! Men nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Lär nog sova riktigt länge imorgon. Finns inte så fruktansvärt mycket att göra här i vilket fall, så jag missar inget.

Jag längtar tills vi åker upp till Sydney på fredag!


Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback