xoxogossipgirl.se



Ja, så hette min sida om Gossip Girl som jag hade en gång i tiden, men det blev aldrig något utav det. Idag fick jag en faktura på posten att betala om jag ville ha kvar domänen ett år till. Men det ville jag inte, så jag ringde och sa upp den direkt. Det är synd egentligen att jag aldrig fortsätter med mina projekt.

Om den här bloggen blir lite mer läst i framtiden så kanske jag skaffar ett eget domännamn till den så småningom. Men just nu ser det inte så ljust ut. Är det någon som läser överhuvudtaget?

Idag vaknade jag och var illamående som bara den. Gick upp och tittade på Ellen DeGeneres samtidigt som jag tvingade ner ett par smörgåsar och ett glas juice. Jag undrar om det är nervositeten som gör mig så illamående?

Hur som helst. Nu har jag tänkt lyssna på lite musik och ta det lugnt en stund, och har jag ork och lust så börjar jag packa lite för Nya Zeeland.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback