Welcome to real life



Sitter just nu och lyssnar på underbara Evermore. De är ett band från Nya Zeeland som jag har lyssnat på i ungefär ett och ett halvt år och jag tröttnar verkligen inte. Sångaren har en så där bra/dålig sångröst om ni förstår vad jag menar. Det är inte en röst som skulle vinna idol om man säger så. Men den är helt underbar. Just nu sitter jag och lyssnar på It's too late som var en av de första låtarna jag hörde med dem. Lyssna på den. Nedan har jag listat mina favoriter med dem.

Running
(Min Heroes fanvid! En av mina första. Tittade på den och skrattade nyss ^^)
Real life
Unbreakable
Light surrounding you

Matt Corby - It's too late
(Från Australian Idol. SÅ BRA. Jag saknar Australian Idol..)

Och bilden är på Milo Ventimiglia. Bara för att han råkar vara väldens hetaste kille. Ja, min pojkvän vet om att jag har en crush på honom ;)

Kommentera
Postat av: anna

åh jag älskar den där running-låten!



svar: ja jag håller med dig att alltför många tänker att det är lätt att göra en abort och att det liksom fungerar som ett preventivmedel, men jag tycker ändå att valmöjligheten måste finnas, för alla.

2008-11-19 @ 10:17:30
URL: http://addspirit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback