Väskorna är redan fulla! Oh no..



Jag packar och packar. Och nu är både min resväska och min kartong fulla! Mestadels med kläder. Vad är då problemet? Jag har inte packat ner allt än! Jag har ärligt talat ingen aning just nu hur jag ska få med mig allt.. Men jag hoppas att det löser sig på något sätt. Jag har bara till klockan fem i morgon bitti på mig nu.

Jag antar att det viktigaste är alla piller och papper. Och med piller menar jag p-piller, åksjuketabletter, huvudvärkstabletter och det senaste tillägget, ångestpiller. Har fått några panikattacker på senaste tiden, troligen för att jag aldrig gjort något så här stort förut. Men förhoppningsvis behöver jag inte äta tabletterna.

Papper jag måste ha med mig är så klart biljetterna, försäkring, visum, pass och glasögon/lins recept.

Klumpen i magen blir bara större och större nu.
Jag undrar om Nya Zeeland verkligen kan vara så vackert som på bild.

Kommentera
Postat av: tiina

jaha okeej, ja men då ska du ju ha fått mer pengar av ica eftersom du gick i handel :S skumt ju!

jaha okeej ja men va fan hur hitta man kod?

2008-11-25 @ 18:19:21
URL: http://onlyonelove.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo de klart de bör de ju vara.Du kommer säkert ha skit kul där :) Trevlig resa och njut av värmen :D

2008-11-25 @ 18:22:22
Postat av: Karin

sv: haha, det har du i och för sig rätt i. men jag känner mig alltid taskig ändå...



Gud vad spännande! vad är det du ska göra?

2008-11-25 @ 20:28:35
URL: http://rueframboise.blogg.se/
Postat av: Daniel

Nya Zeeland e ännu vackrare, me love it!

2008-11-25 @ 22:10:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback