Vad är jag utan min morgoncola?



Det är helt sjukt egentligen. Det första jag gör på morgonen är att jag går upp och fyller ett stort glas Coca Cola som jag sedan dricker till min frukost. Hälsosamt? Nej. Gott? Något så himmelskt.

Jag håller fast vid att Coca Cola är en drog. Hur kan man annars känna en så stor längtan till det? Jag hade en period då jag inte tyckte att Cola var gott längre, men den gick över :)

Undertexten som jag skrev färdigt förresten, blev inte inte godkänd. Det var så länge sedan jag skrev en undertext så jag missade att insättningarna skulle vara max 40, så jag körde max 50. Nu orkar jag inte ändra det. Jag tycker det är larvigt ändå. Jag är en sådan person som tittar på tv och blir irriterad över hur mycket de missar att översätta på grund av att det inte får plats. Så jag försöker att tränga in det mesta. Hur som helst tycker jag att undertexten fungerar hur bra som helst. Men det är ju upp till dem.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback