Top Model - Du skulle bara våga bli sjuk!



Jag satt nyss och såg på Top Model på tv. Jag vet inte vilken säsong det var, men det var en säsong jag inte har sett innan. De kan verkligen ta fruktansvärt vackra bilder ibland! Hade jag varit lite snyggare hade jag lätt blivit modell! De vackraste bilderna är de som är riktigt annorlunda. Som att fota och se ut som ett djur eller med konstiga frisyrer. Det är verkligen en konst.

Men samtidigt är det ett väldigt krävande yrke. Jag menar, en av tjejerna blev sjuk och kunde inte få ner någon mat så hon bad om att få åka hem från plåtningen, och dagen efter blev hon hemskickat. Det är hårt. Jag vet hur jag känner när jag är riktigt sjuk. Då kan jag knappt stå upp. Nu vet jag inte om hon kände så, men ändå.

Är det så konstigt att man vill bli fotograf?

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback