Regn och glasögon går inte ihop



Cyklade precis ner på stan och tillbaka. I spöregn. Och jag orkade inte sätta in mina linser, så jag tog på mig glasögonen i stället. Har nog aldrig varit så blind tror jag. Och inte nog med det så är det bäcksvart ute som jag skrev i det förra inlägget.

Nu ska jag sitta här och försöka njuta av mörkret och lyssna lite på Coldplay. Just nu spelas Cemeteries in London. En av mina favoritlåtar från Viva La Vida. Jag bara älskar Coldplays lyrics.

So we rode down to the river where the toiling ghosts spring
For their curses to be broken
We'd go underneath the arches where the witches are in the saying
There are ghost towns in the ocean

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback