Hardcore till I die!



Jag bara älskar hardcore! Och då menar jag inte sådan där värdelös rock hardcore eller vad man kallar det. Nej, jag menar electronic hardcore eller happy hardcore kan man säga också. Därför är det så grymt kul att gå på rave.

Jag ska på rave andra dagen i Nya Zeeland, men troligen är det inte hardcore de kommer att spela där. Det är nog med hard dance och hard trance. Steve Hill är huvud DJ. Min pojkvän är hans största fan. Jag tycker att han är okej, men jag har inte hört något jättebra med honom än. Det kanske blir annorlunda när jag ser honom live.

Någon annan än jag som gillar hardcore?

Några bra happy hardcore låtar:

Darren Styles - Getting better
Eclipse - Things you do (Gammer remix)
Heaven-7 - Dance me
Gammer - A new feeling



Kommentera
Postat av: anna

svar: inte? jag tycker vilken version som helst av den låte är helt underbar :)

2008-11-25 @ 15:26:47
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar: svart är snyggt ju :D

2008-11-25 @ 16:48:29
URL: http://wlisa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback