Fungerat som installatör ikväll



Sitter just nu hemma hos min pappa och har installerat hans nya webbkamera som han köpt för att kunna hålla kontakten med mig i Nya Zeeland. Jag är inte direkt proffs på att installera såna grejer och få ljud att funka osv, men det gick. Har provringt till min bror som var för lat för att följa med och hjälpa till.

Snart ska jag ta på mig mina dyngsura skor och bege mig hemmåt igen. Aldrig kan man köpa skor som är vattentäta. Och när det snöar så fint så är det klart att det bara blir blask av det.

Hur som helst, hoppas att ni har haft en bra dag!

Kommentera
Postat av: anna

kul med webcam när du är borta :)



ja OC säsong 1 är helt underbar.

2008-11-19 @ 21:18:36
URL: http://addspirit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback