Ellen DeGeneres vinner i längden



Jag brukar titta på lite olika talkshows då och då när jag har tråkigt. Men det finns bara en person som har ett bra program varenda gång och det är Ellen DeGeneres. Det spelar ingen roll om jag vet vilka gästerna är eller inte. Hon är underhållningen. När hon var skådespelare i komediserien "Ellen" var jag inte någon större beundrare, och därför var jag även tveksam till om hon skulle lyckas göra bra ifrån sig som talkshow host.

Förut har mina favoriter varit Jay Leno och Conan O'Brien, och visst är de fortfarande roliga. Men det är inget jag tittar på om jag inte tycker om gästerna.

Någon mer än jag som gillar Ellen, eller kanske någon annan talkshow?

Kommentera
Postat av: anna

ellen är grym! :)

2008-11-12 @ 17:19:15
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja ellen är så skön : )

2008-11-12 @ 21:45:43
URL: http://petraacederqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback