Cathedral Cove, New Zealand



Eftersom jag inte kan sluta tänka på min Nya Zeeland resa nu så har jag suttit och tittat på lite bilder från Nya Zeeland och hittat en plats som jag bara måste åka till.. Och det är Cathedral Cove. Hur vackert ser det inte ut?

Har försökt övertala pojkvännen om att vi ska åka dit på en roadtrip i slutet av sommaren. Det ligger ungefär 65 mil ifrån Wellington, så det blir långt att åka. Men tydligen ville en av hans vänner också åka upp dit. Inte till Cathedral Cove, men till ett ställe inte långt därifrån. Vi får se hur det blir.

Just nu sitter jag och lyssnar på Armin van Buuren - Burned With Desire och drömmer mig bort.

Kommentera
Postat av: Petra

Fan va härligt det såg ut, inte helt fel! Vad ska du göra där borta då? jobba?

2008-11-12 @ 21:47:08
URL: http://petraacederqvist.blogg.se/
Postat av: anna

det verkar vara så himla vackert där borta! du kommer få det underbart :)

2008-11-12 @ 22:23:06
URL: http://addspirit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback