Bytt blogg från Blogspot till Blogg.se

Favoritkaraktärerna. Må någonting hända mellan dem snart..

Jag började att blogga på Blogspot, men fick problem med bloggen så då bytte jag hit till Blogg.se. Hoppas att denna sidan är bättre än den andra.

Idag har varit en riktigt slapp dag för mig. Har bara suttit framför datorn i princip hela dagen. Mådde lite halvdant på förmiddagen, så jag bestämde mig för att göra ingenting idag. Har suttit och skrivit lite undertexter till Gossip Girl. Alltid kul att göra. Ska fortsätta med det alldeles strax.

Designen som jag har på den här bloggen är lite halvdan, jag vet. Men jag orkar inte fixa mer. Kanske någon gång i framtiden. :)

Är det någon mer än jag som ser fram emot nya Gossip Girl avsnittet imorgon?
(Ja, jag är besatt av GG)

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback