Bonfire of the Vanity

Gossip GirlGossip Girl

Såg precis senaste avsnittet av Gossip Girl. Grymt bra och även väldigt chockerande.
VARNING FÖR SPOILERS!

Jag har bestämt mig för att Aaron Rose är en grymt snygg kille. :) Jag gillade verkligen scenerna mellan honom och Serena. Skönt att se Serena ha kemi med någon, för det hade hon inte med Dan.

Dan's story om Bart Bass fick ju ett lyckligt slut. Undrar hur Chuck kommer hantera detta. Kommer han att tacka Dan? Det vore inte likt honom, men man kan alltid hoppas.

Jaja, nog om Gossip Girl.



Såg att Leonardo DiCaprio fyller 34 idag. Han börjar bli gammal, den hetingen :) Är väldigt intresserad av den nya filmen han spelar in med Kate Winslet. De lyckades ju grymt bra med Titanic. Måste se resultatet av detta, och jag hoppas att jag inte blir besviken.

Jag sov till klockan ett idag. Är det friskt?

Kommentera
Postat av: anna

jag tycker verkligen dan och serena hade/har kemi! men aron är ju sååååå het :)

2008-11-11 @ 15:20:53
URL: http://addspirit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback