Är det så här morgonen ser ut?



Idag vaknade jag klockan åtta på grund av att jag skulle på möte klockan halv tio. Jag var hur trött som helst när jag vaknade eftersom jag inte gick och la mig förrän ungefär klockan tre inatt. Men det kändes ändå ganska skönt att vara uppe i tid.

Jag tänker alltid så när jag vaknar tidigt. Men ändå fortsätter jag att sova halva dagarna. Är det normalt att vara så lat som jag är? Jag börjar faktiskt undra. När jag till och med är för lat för att gå till affären. Jag skyller det på datorn. Datorn är ett gift.

Nu blir det lite översättning av Gossip Girl.

Kommentera
Postat av: anna

haha nej jag är verkligen inte morgonpigg. men är så inne i boken så kunde inte sova längre. kunde bara tänka "jag måste veta vad som händer" hehe

2008-11-13 @ 11:33:43
URL: http://addspirit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback