Wellington, here I come

I och för sig är jag redan i Wellington, men idag är tanken att jag ska ut och titta lite mer. Vart vet jag inte än, men bilder ska jag ta i alla fall. Jag vaknade alldeles nyss och kände att jag bara ville ligga kvar i sängen.. Men sånt har jag inte tid med. Nu är det dags att gå upp och ta en dusch och ge sig ut.

Förresten så har min solbränna börjat flaga. Så igår kväll satt jag och kliade och råkade riva bort en 3x3 cm stor hudbit. Haha. Nu har jag smörjt in det och ska låta det vara. Men det är inte lika rött längre, utan mer brunt. Det är skönt.

Är det fint väder idag så kanske jag går ner till stranden en stund. Jag ska titta vädret nu..

Ja, kanske att det går. Det ska bli 20 grader och lite molnigt.

Så länge det inte regnar så är jag glad.

Kommentera
Postat av: Daniel

Låter supermega härligt!

Njut å ha det soligt!!

2008-12-04 @ 01:47:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback