Usch och bläääääää!

Idag har jag verkligen mått dåligt. Jag insjuknade på typ 10 minuter. Vi fick våran dator här hemma att fungera idag och jag var jätteglad för det. Jag satte mig och skulle översätta lite Gossip Girl och efter bara en liten stund började jag må väldigt dåligt. Jag gick och la mig i sängen och vilade en stund, kanske en timme eller så. Det hjälpte inte. Jag blev bara sjukare och sjukare.

Vi satte oss ned och spelade ett brädspel och jag började känna mig kallsvettig. Jeremy kände på min panna och konstaterade att jag hade feber. Näsan började bli helt igentäppt och jag var svag i kroppen.

När jag sedan skulle äta mat så kände jag ingen smak alls. Jag hatar när det händer. Jag tycker inte om att tugga på saker bara för att jag måste äta. Nu sitter jag här och skriver mitt i natten eftersom jag har legat och vilat så mycket idag och är inte trött. Men jag ska snart gå och lägga mig i alla fall. Imorgon blir nog ännu en vilodag för min del.

Jag som hoppades få slippa förkylning.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback