Ont, det gör ont.



Jag har jätteont i halsen. Så fort jag känner att jag är på väg att hosta så blir jag nästan rädd. Jag har inte haft en sån hosta på länge. Näsan är inte lika täppt längre och jag har inte feber. Jag hoppas att hostan går över snart.

Idag fyller Max år så då ska vi gå ut och äta på ett ställe som jag tror heter "Hog's Breath" eller något liknande. De serverar olika sorters kötträtter. Jag kommer troligen att beställa en sallad. Har inte ätit det på hur länge som helst och det känns som om det är dags!

Det är soligt idag för första gången på länge. Önskar att jag mådde lite bättre så jag kunde njuta av solen mer. Jag går nog ut i solen i alla fall.

Vad hittar ni på idag?

Kommentera
Postat av: anna

usch =/ hoppas halsen blir bra snart!

2008-12-18 @ 11:55:26
URL: http://addspirit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback