Musiken på högsta volym!



Just nu sitter jag här i vardagsrummet och spelar musik på högsta volym. För tillfället spelas Supermode - Tell me why. Väggarna skakar och soffan jag sitter i darrar. Kan det bli härligare? Så kan jag inte spela musik hemma. Men här är det ingen som bryr sig. Det enda problemet med det är att folk går upp tidigt på morgonen och spelar hög musik eller tittar på tv med hög volym. Och med tidigt på morgonen menar jag vid 7-8 tiden.. Haha.

Idag ska vi städa i vårt rum och fixa i ordning lite. Tror jag ska tvätta lite kläder också. Och imorgon ska jag nog ta och titta ikapp på lite tv-serier. Eftersom Jeremy är borta så kan jag titta på serier som han inte tycker om. Typ Gossip Girl eller One Tree Hill. Och kanske till och med Desperate Housewives. Problemet är att jag inte vet vart någonstans jag är i DH, men det får jag ta reda på på internet antar jag.

Hoppas att ni har det bra där hemma i Sverige. Nu ska jag försöka ta tag i dagen!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback