Många skratt på kvällspromenaden

Jag och Jeremy bestämde oss för att gå och äta på Burger King ikväll. Varken han eller jag kände för att laga mat och de andra hade redan ätit. På vägen dit sjöng jag till lite musik som spelades på hans mobiltelefon. Var allmänt flummig och vi skrattade tills vi inte kunde andas. En härlig kväll.

För övrigt så köpte jag klädhyllan idag och den är ihopmonterad. Nu gäller det bara att vika och lägga upp alla kläder i den vilket kommer ta ett bra tag. Jag har börjat men är långt ifrån färdig. Jag blir nog färdig med det imorgon hoppas jag. Och imorgon ska jag se till att Jeremy sätter upp lite saker på väggarna. Det är så tomt och trist just nu och han har massor av planscher att sätta upp, plus alla bilder från våra resor vi gjort i år. Jag har redan satt upp 28 foton från vår Paris resa runt vår spegel.

Det börjar bli ganska sent nu och jag tänker strax gå och lägga mig även om jag inte är speciellt trött.

För övrigt så håller huden på min rygg på att ramla bort på grund av solbrännan..

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback