Lugn och ensam kväll



Rumskamraterna
stack iväg för att gå på bio vid åttatiden. De frågade om jag ville följa med, men jag tackade artigt nej och stannade hemma ensammen istället. Det var faktiskt ganska skönt. Man får inte mycket privatliv här. Så jag sprang runt i lägenheten själv och saknade Jeremy. Som tur är kommer han hem imorgon. Kan inte fatta att jag saknar honom så mycket som jag gör. Eller fattar gör jag väl, men det kan bli jobbigt ibland. Bilden ovan är från vår Halloween fest.

Nu är klockan tio över tio på kvällen och jag tänkte att jag skulle ta och se på ett avsnitt av One Tree Hill och sedan sova. Jag är hur trött som helst, så jag skulle säkert kunna sova utan att titta på One Tree Hill, men jag måste komma ikapp. Har missat så många avsnitt på senaste tiden.

Gonatt på er där hemma i Sverige.


Kommentera
Postat av: anna

haha jag kollade så fort så trodde det var hiro ;)

2008-12-03 @ 14:56:35
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

haha shit, superlikt verkligen! :)

2008-12-03 @ 21:23:37
URL: http://addspirit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback