Klädhyllan kanske blir köpt imorgon



Jag och Jeremy åkte iväg 30 minuter bort med buss för att hitta någon slags klädförvaring för min del. Vi gick in i en affär och tittade i en katalog där vi hittade en hylla som såg helt perfekt ut. Så vi gick och frågade personalen, men det visade sig att de inte hade den i lager och att de inte skulle få in den. Men de sa att Dunners kanske kunde ha den. (Jag tror det hette Dunners) Så vi gick dit, men tyvärr hade inte de heller den. De ringde till en annan Dunners butik och där hade de 7 exemplar kvar. Jättebra, tänkte jag. Var ligger butiken och hur kommer vi dit?

Butiken ligger i Nai Nai.. (roligt namn, jag vet!) och dit kommer vi tydligen inte utan bil. Men förhoppningsvis kan vi få Jeremys kompis Andrew att skjutsa ut oss dit om jag och Jeremy sponsrar med bensinpengar. Som tur är så är bensinen mycket billigare här.

Imorgon ska vi allihopa ut och äta Yumchar till lunch. Det är Jordans sista helg i Wellington innan han åker till Japan. Ikväll vet jag inte vad som händer. Men troligen sitter vi väl bara och glor på tv eller något.

På vägen till affärerna så gick vi en promenad på stranden. Härligt. Jag samlade lite snäckor. Och när vi var där så såg vi en sån där stingrocka som dödade Steve Irvin. Jag hoppar nog inte i vattnet vid den stranden.. Det är väl inte säkert att det var en sån. Det kan ha varit en vanlig rocka, men man vet ju aldrig.

Kommentera
Postat av: Sara

härligt! hoppas ni får tag i hyllan :)

2008-12-05 @ 10:04:11
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback