Grandma-hands



Jag har precis stått och diskat i typ 40 minuter.. När man bor tillsammans med 4 killar plus en massa folk som hälsar på så blir det lätt ett berg av disk över en dag. Och eftersom jag inte kan laga mat så diskar jag lite oftare istället. Mina händer är totalt skrumpna nu och det är verkligen obehagligt. Men vad gör man?

Just nu sitter jag och lyssnar på Placebo - Every you every me. Det var grymt länge sedan jag lyssnade på den låten. Den är med i en av mina favoritfilmer. "Cruel Intentions" eller "En Djävulsk Romans" som den heter på svenska. Har ni inte sett den, så titta.

Nu tänkte jag ta och ladda upp lite bilder på min bilddagbok :)


Kommentera
Postat av: anna

filmen är helt okej, men låten är grym! älskar verkligen placebo :)

2008-12-19 @ 08:44:00
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Ellen

svar: klart jag bryr mig om musiken, men ibland så har man druckit lite för mkt och då orkar man inte bry sig om musiken, då dansar man bara för att det är kul :P

2008-12-19 @ 11:13:13
URL: http://rocknrolldiva.blogg.se/
Postat av: kjell

vart tog bilderna vägen?

2008-12-20 @ 10:56:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback