Fortsatt dålig dag, men bra musik!

Dagen har verkligen varit en utav de sämsta på länge. Jag har varit på dåligt humör precis hela dagen. En tjej är här som jag bara avskyr. Det kanske låter lite elakt och jag kan inte precis säga att jag känner henne, men hon är verkligen inte en person som jag skulle umgås med i vanliga fall. Men här blir jag ju tvungen eftersom jag bor här och har ingen annanstans att rymma till.

Sedan var maten äcklig ikväll också. Jeremy är väldigt besviken men jag måste tyvärr säga att jag aldrig vill äta lamm igen. Det var inte alls något för mig. Efter maten fick jag huvudvärk.

Mitt i huvudvärken bestämmer de sig för att titta på Resident Evil.. Jippi tänker jag, då jag inte alls vill se den filmen. Så då fick jag nog. Nu ligger jag i sängen, instängd och planerar att titta på One Tree Hill.

Det enda bra med denna dagen är musiken som jag har lyssnat på. Speciellt låten här under:



Kommentera
Postat av: Annie

SV: Förstår att du inte vill missa ännu en konsert! :) Hoppas du fått tag i biljetter! :)



Jag tycker också mycket om Gossip girl. Man blir ju helt fast! haha! Va spännande att du har översatt undertexter! :) Hur går det till egentligen? Och hur kommer det sej att du flyttade till Nya Zeeland? (det är mitt drömresmål!) :)

2008-12-12 @ 11:03:43
URL: http://anniebyheart.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Grym låt :D

2008-12-14 @ 06:06:27
URL: http://candis.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback